Reklamace a vrácení zboží

Jak postupovat při reklamaci a vrácení zboží:

  1. Produkt řádně zabalte tak, aby se nepoškodil při přepravě. Zbývající prostor v krabici důkladně vyplňte.
  2. Do krabice přiložte vyplněný formulář k reklamaci / vrácení. V případě reklamace co nejpřesněji popište, o jakou poruchu se jedná.
  3. Do krabice přiložte kopii faktury Vaší objednávky.
  4. V případě vrácení zboží, musí být zboží nepoškozené a musí obsahovat všechny jeho součásti.
  5. Takto zabalený produkt nám zašlete na adresu:

IN-ECO, spol. s r.o.
Radlinského 13
034 01 Ružomberok

E-mail: servis@in-eco.cz
Tel: +421 44 430 46 62

Pro zefektivnění doručení balíčku k nám je možné využít služeb kurýra. Váš balík nám bude následně doručen standardně na druhý pracovní den od vyzvednutí. Pro usnadnění objednávky dopravy můžete využít například: